MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY – POMAGA JUŻ 11. RAZ!

Pomagajmy! Oglądajmy 6 grudnia o 18:45! To prosty gest!

Mikołajkowy Blok Reklamowy to wyjątkowa okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom – podopiecznym Fundacji POLSAT. Jak co roku, ten specjalnie przygotowany blok reklamowy, wyemitowany zostanie 6 grudnia o godz. 18.45, tuż przed Wydarzeniami. Już po raz kolejny akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej ipla – blok reklamowy będzie można oglądać na stronie www.ipla.tv oraz w aplikacjach ipla na komputery, tablety oraz smartfony.

„Im więcej nas będzie przed telewizorami, tym więcej podopiecznych Fundacji Polsat otrzyma wsparcie – nowoczesne leki, sprzęt medyczny oraz zabiegi rehabilitacyjne. W tym wyjątkowym dniu, każdy z nas może zrobić dużo dobrego dla wielu potrzebujących, naprawdę niewielkim wysiłkiem. 6 grudnia wszyscy bądźmy Świętymi Mikołajami!” – zachęca Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji POLSAT.

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną, jak każdego roku, w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 12 000 000 zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoją pomocą 24 179 dzieci. Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co roku wciela się, wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, będą rolnicy, lekarze, strażacy, fryzjerzy, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz piekarze – okaże się, że cała Polska mówi o tym jak pomagać 11. już raz. Po raz kolejny Mikołaja wspomogą również dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Bartosz Kurek, Jan Mikruta
i Mariusz Abramowicz. Razem będą namawiać do wspólnego oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń powita, prowadzący ich główne wydanie – Jarosław Gugała.

„Praca nad Mikołajkowym Blokiem Reklamowym to bardzo przyjemny czas, jeden z najcieplejszych momentów w całym roku. Świadomość jak dużej liczbie potrzebujących dzieci pomagamy co roku – jest bardzo mobilizująca, dlatego podchodzę do tego zadania z wielkim zaangażowaniem, choć również i uśmiechem – bo przecież nie sposób nie uśmiechnąć się widząc Świętego Mikołaja.” – powiedział o swoim udziale w kampanii Jarosław Gugała.

Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 24 179 małych pacjentów i wsparła finansowo 1168 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 199 343 070,30 złotych.

Pomagajmy! Oglądajmy 6 grudnia o 18:45! To prosty gest!